بیانیه سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت یوم الله 22 بهمن
نوشته شده توسط : modz

به گزارش ایرنا، متن بیانیه ای این سازمان كه به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن منتشر شد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هو الذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین كله و لو كره المشركون حمد و سپاس و خشوع همه ما بر آستان پروردگاری كه پشتیبان مستضفان و كوبنده طاغوت هاست و در پرتو امداد و لطفش انقلاب عظیم اسلامی ایران ، سی و سومین بهار پیروزی را جشن می گیرد .

امسال،تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی، با ایام شكوهمند هفته وحدت و میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و رئیس مذهب، امام جعفر صادق (علیه السلام) به جشن و سرور ملت ایران بركت و معنایی تازه بخشید و در شرایطی كه ملت های آزاده ، یكی پس از دیگری تخت و تاج طاغوت ها را سرنگون می كنند و گلبانگ تكبیر آسمان جغرافیای بیداری اسلامی را به عرش الهی پیوند زده ،پیام وحدت ، روح تازه ای به نورانیت و شكوه الهی سی و سومین فجر پیروزی و اولین بهار آزادی ملت مسلمان مصر بخشیده است.

امروز، رسالت امام خمینی(ره) كه در رهبری و زعامت امام خامنه ای متجلی شده و به عنوان راهنمای ملت های آزاده ، دل های ملت های قهرمان تونس، مصر، لیبی، یمن، بحرین، اردن و بطحا را با ملت مسلمان و آزاده ایران به هم پیوند زده است ،جهان را در آستانه ی تحولی تازه برای درك ارزش هایی جدید و نگره های نوین برای حیات و جهاد قرار داده است.

تحولی كه می تواند آغاز فصل تازه ای برای تاریخ جهان باشد و زمینه های تحقق وعده ی خداوند درباره ی آقایی و سروری مستضعفان در زمین را فراهم آورد. از این رو وظایف ملت پیشتاز ایران بیش از پیش و مسئولیت های آنان مضاعف گردیده است.

راهپیمایی عظیم و میلیونی 22 بهمن ماه نمادی از این مسئولیت شناسی و سندی ماندگار بر پیشتازی ملت ایران برای دست یابی به همه اهداف عالیه ای است كه توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و تحقق آن توسط ملت ایران به رهبری امام خامنه ای دنبال می شود.

سازمان بسیج هنرمندان ضمن دعوت از آحاد مردم و عموم هنرمندان برای شركت در این مراسم بزرگ الهی، اطمینان دارد،همه هنرمندان علاقه مند به اسلام، ایران و آرمان های انسانی،دوشادوش امت اسلامی در این هم آورد با شكوه شركت می نمایند.

سیام/1912/ 3404





:: برچسب‌ها: سفر , روش , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: